- Tvorba a realizace krátkodobého i dlouhodobého marketinkového plánu
- Realizace marketingových aktivit ve svěřeném regionu (Střední Evropa)
- Návrh komunikační a prodejní strategie se zaměřením na SME segment a B2B marketing
- Vyhledávání nových tržních příležitostí, alternativních prodejních kanálů a strategií
- Segmentace klientů pro jednotlivé trhy, analýza potřeb klientů
- Návrh nových produktů, spolupráce na definici jejich parametrů
-Spolupráce na zefektivnění prodejního procesu, intern
- VŠ/SŠ vzdělání ekonomického směru (zaměření marketing, mezinárodní obchod, finance a bankovnictví)
- Prokazatelná praxe v B2B marketingu nebo marketingu finančních služeb pro SME segment
- Zkušenosti v oblasti direct marketingu a on-line marketingu
- Zkušenosti s řízením projektů
- Strategické, analytické a koncepční myšlení
- Aktivní přístup, výborné komunikační a prezentační dovednosti
- Angličtina komunikativní, znalost polštiny výhodou – samostatná obchodní jednání (ústní i písemná forma)
- Zajímavou práci v mladém a přátelském kolektivu
- Zaměstnání na hlavní pracovní poměr
- Motivující systém hodnocení
- Tvůrčí práci v perspektivní oblasti a možnost seberealizace
- Firemní benefity (stravenky/příspěvek na stravování, volná pracovní doba, vzdělávací kurzy, školení, zdravotní volno/sickday)
- Nástup dle domluvy
Kraj: Hradec Králové
Vzdělání: VŠ/SŠ
Aktualizováno dne: 26. 11. 2012
Máte-li zájem o tuto pozici, zašlete prosím svůj životopis na jungova@aar.cz.
Kontaktovat agenturu Zpět na seznam pozic